Borta bra, men hemma bäst

2010-07-07, 10:46:42 / Kategori: Allmänt

Jag tror att jag har fått nå jävla slags feber eller nåt! Alltså är inte sjuk, utan att såfort jag kommer hem från Bollnäs, så går det kanske nåndag så vill jag åka dit igen, herregud! Vad är det med mej nu för tiden? Eller kanske Bollnäs gillar mitt sällskap? Haha.




Så nu funderar jag på att åka till Bollnäs, men vill ändå inte liksom... Har inte vart i Söderhamn så himla länge sen jag kom hem från Bollnäs för någon dag sedan, så det känns verkligen konstigt, att jag vill tillbaka igen, men hoppas att det är bara nån slags engångs grej, att jag vill till Bollnäs jämt, men det kan också vara för att alla mina barndomsvänner bor i Bollnäs/Kilafors osv, och träffar dom inte så ofta, så saknar dom för jämnan liksom... Men hoppas att det bara är en period som jag vill vara där hela tiden.


Julia

Hejsan!

Allt bra?

Nu kör jag veckans blogg! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://juliahakanssons.blogg.se/2010/july/veckans-blogg.html#comment

Ha de bra! Kram Julia



2010-07-07, 13:32:33 URL: http://juliahakanssons.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?