Är jag bortskämd???

2010-07-10, 15:53:53 / Kategori: Allmänt




Jag gick in på min mail och fick en fråga av några läsare, såhär löd frågan:

Är du bortskämd? För varje dag så lägger du upp bilder på kläder som du köpt, och det är inte biliga kläder du köper, så är du bortskämd?

SVAR: Bortskämd och bortskämd... Vad går gräsen för bortskämd då? Jag har hört under väldigt många år: Du är bortskämd, du är rik... osv.. Jag kan ju inte säga att jag inte är bortskämd, för då ljuger jag ju. Ja, jag är bortskämd, men det är ju bara så himla kul att vara bortskämd, få allt man vill, när man vill. Behöver bara peka, så får jag det, allt utom normala människor går att köpa till rätt pris, även horor, som ni kanske redan visste, om ni inte är lite efter?

dom flesta tror att jag är en smal, lång brunett, som inte har något IQ, bara för att jag får allt jag vill ha. Men så säger ju alla som är avundsjuk, bara för att jag är bortskämd, så har jag en hjärna för det?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?