Usb-kabel GONE:S Vart kan man köpa en ny?

2010-01-27, 18:01:58 / Kategori: Allmänt
Nu när jag tänkte lägga upp bilder på min blogg som jag har knäppt, så hittar jag inte min USB- kabel-.-
Jag har letat överallt i mitt rum, under datan, på datan, golvet, soffan, sängen, undan sängen, EXAKT överallt i mitt rum, om mina småsyskon eller storebrorsan har tagit den så vete fan vad jag gör då!

Är det nån som vet vart man kan köpa en ny USB- kabel?
Jag tänkte köpa en ny USB- kabel om jag inte hittar den som jag har tappat bort, för just nu kan jag inte lägga in bilder från datan eller nått, annars får jag väl fråga Frida eller nån om jag får låna en USB- kabel.
Hoppas jag hittar den annars får jag låna nån eller så köper jag en ny, dom är ju inte så dyra.
Jag får se hur jag gör, men om jag inte hittar den vilken sida kan man beställa de på?






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?