The Hills Have eyes 2 och Storm Warning. MOVIES!

2010-01-24, 20:48:09 / Kategori: Allmänt
Igår typ halvbråka jag och Madde, men de va väldigt onödigt att bråka om de, men jag tror att vi bråka för att båda va så himla trött, men så händer de ibland att man bråkar.
Jaja, sen imorse så vakna jag upp brevid Ante då låg vi och prata och drack cola, mums.
Sen typ efter en halvtimme så gick vi upp och klädde på oss, sen gick vi ner och åt frukost ungefär kl: 10:30, tror jag ungefär.
Vi åt fullkornsmacker me smör och koktskinka på, jätte gott!
Efter de så typ gjorde vi inge, satt och snacka med mamma och så.
Sen så gick vi upp för jag skulle sminka mig då kände jag för att duscha så då duscha jag medans Ante spela spel på min mobil, han spela qudrapop eller va de heter.
När jag hade duschat klart så gick jag till mitt rum och klädde på mig kläder och sen satt jag "upp" handuken i håret, och när jag var klar så gick vi ner och kolla på en av filmerna som vi hyrde igår.
Och då åkte Madde hem för hennes släkt skulle komma och gratta hon för hon fyller åt på måndag.
Sen så åkte vi till stationen för Ante skulle hem:(
Och storebrorsan skulle också hem men bussen gick inte förns typ en timme så då åkte jag, mamma och Oscar och handla lite på affären så länge, sen när vi kom tillbaka tll bussen så åkte storebrorsan med bussen, så då åkte jag och mamma hem och nu sitter jag här vid datan och chillar, sen blire nog att duscha och åka och lämna tillbaka filmerna Ante, jag och Madde låna igår.

Hare så bra! Jag skriver nog nå mera sen, vi får se // Fanny


























KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?