SNÖSNÖSNÖ ute, kan det aldrig ta slut?:O

2010-01-27, 13:08:24 / Kategori: Allmänt

Hejsan läsare!

Nu sitter jag här vid datan och kollar ut, ser snösnösnö-.-
Varför kan inte snön bara smällta?
Jag vill ha sommar! Vill inte ni de?

Vad är eran favorit årstid?

Idag vart jag hemma från skolan igen eftersom jag inte mår toppen, så vakna ungefär 10:00, då gick jag upp och fixa frukost, jag åt 2 fullkornsmackor med smör och gurka på, jami!
Till mackorna drack jag ett glass oboy, inte så nyttigt, men ja va så sugen på oboy så jag kunde inte låta bli.
Och medans jag åt frukost satt jag och kolla lite på tv:en, jag vet inte va jag kolla på men det var helt okej, mamma hade vart och handla så det var bara jag hemma så de fanns ingen att prata med eller nåt så då la jag mej inne i tv:rummet och kika på tv och bara tog det lungt.
Sen kom mamma efter ett tag hon hade vart och handla på Ica så när hon hade kommit så gick jag upp till datan och sen kom mamma och min lillesyster, dom fråga om jag kunde gå in på en danshemsida, då undra jag varför, då sa dom att Anna, alltså min lillasyster ville börja på dans, så nu har jag skrivit en mail till dom, mamma ville att jag skulle göra det åt mamma så jag gjorde det, så nu väntar hon bara på svar.
Sen efter ett tag så va det mat då gick jag och Anna ner och åt, vi år makaroner, mumms.
Men jag åt typ inget för jag var mätt.
Då gick jag upp igen och satt mej vid datan, så nu sitter jag vid datan och skriver lite på min blogg.
Senare blir de väl att bara ta det lungt och duscha.



Här är en jättegullig bild på min lillesyster, visst är hon söt?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?