R.I.P! I lördags hände olyckan med en 18 åring som skulle festa

2010-01-25, 18:56:54 / Kategori: Allmänt

Idag i skolan fick man reda på att en har dött i en bilolycka som min "syster" Frida känner.

Han var påväd till Söderhamn för han skulle på fest, men då dog han i en bilolycka istället, min älskling berätta de med, först trodde jag att han skoja, men sen kom jag på att Frida hade berättat det idag i skolan, tycker de är så himla synd! Tänk om han inte skulle åka till Söderhamn i lördags så skulle han ha levt nu, men de kan man inte klandra han för! Men jag tycker att det är hemskt att se mina vänner och min kille ledsna ut, jag kände inte han men jag tycker ändå att det är synd. R.I.P Andreas!





Jag kände inte dej men jag tycker att det är hemsk, du blev bara 18 år.
Jag lider med mina vänner och min kille, jag tycker att det är hemsk att se mina vänner och min kille ledsna, hoppas du får det bra i himlen!
Rest In Peace!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?