Nu har mina jeans/leggings kommit! 500 Kr, men det är dom lätt värd!

2010-01-27, 23:08:48 / Kategori: Allmänt
Nu har mina jeans leggins kommit!
Jag vart jätte nöjd men hur dom ser ut och hur dom sitter på min kropp.
Ante gilla också hur dom satt, och det var bra de(:
Så detta är nog ett av mina favorit byxer, men jag gillar alla mina kläder!
Jag tycker faktiskt att jag har väldigt bra klädsmak, mamma vill att jag skulle följa med om hon ska shoppa kläder, hon tycker att jag har bra klädsmak och bra klädstil, och det är ju kul att höra.

Dessa jeans/leggings kosta: 500 kr.
Men det var dom absolut värda!
Och själv så tycker jag att jag fick en snygg bak(A)
Hehe, jag har självförtroende, dom satt bättre än vad jag trodde att dom skulle göra, om det var bra.
Jag är väldigt nöjd med att jag köpte byxerna!








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?