Nu har jag fixat min inloggning på datan. HELP WANTED? Med datan

2010-01-27, 13:20:19 / Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen fixat min inloggning på datan.
Förut har jag ju fått lånas mammas och min storesyster Idas användare på datan.
Asså när man knäpper på data så kan det ju komma upp olika användare som man har lagt till, då har jag inte kunnat loggat in på min för min sida har vart så himla seg för jag har haft så himla mpnga bilder på min användare.
Men nu har jag tagit bort ganska många, sånna som jag har många av, så nu har jag inte så himla mycke bilder kvar men det går att fixa ordning.
Jaja, det är bra att jag har fixat det nu så jag kan logga in på min användare.



Men jag har ett problem med datan och det är när jag ska gå in på youtube och välja låt så går det inte för att det står: Hej! Du har antingen inaktiverat JavaScript eller också använder du en äldre version av Adobes Flash Player.
Hämta den senaste versionen av Flash Player.
Men när jag ska installera det så går det inte, men det går att gå in på youtube på dom andra 2 användarna.
Vet nån hur man fixar det? Jag är inte så bra på datorer, så jag skulle vilja ha hjälp med det.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?