Mitt skåp då..

2010-01-31, 16:38:38 / Kategori: Allmänt


Så ser mitt skåp ut i skolan då, nu vet ni de, haha.
Lite böcker, väska, kort, schema, jacka, penner, sudd.
Jaja, i fredags så vart de ett himla bråk mellan mej Frida och en lärare, fick "damp" men det löste sej så då gick jag och Frida, sen så var det biologi, då skulle vi "cutta" upp en räka, va äckligt de såg ut!
Jag knäppte kort men råka ta bort dom så kan inte lägga ut nåra bilder på de heller, usch va de såg ut!
Menmen, vi skulle leta efter hjärta, munnen, magen, och nåt mer tror jag men jag kommer inte ihåg, sen så typ slappa jag hela dagen i skolan.
När jag kom hem så packa jag ner snabbt alla mina kläder för då skulle jag åka till min älskling!:)<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?