Fanny slutar me t.ex.: INT i texter?:O OH MY GUD?

2010-01-22, 09:31:16 / Kategori: Allmänt

Gomorron allihopa!

Sov ni gott? de gjorde allafall ja!
Somna direkt, även fast ja har ont i axeln,nacken o revbenen.
Så de va ju bra! tycker ja.
Tänkte hoppa in i duschan snart, men vill ju liksom va frächs, allafall ja!
Sen blire att äte frukost, klä på mej, sminka mej och fixa ordning mej!
Senare på dagen så ska ja och mamma in till stan för vi ska hämta Ante(:
Efter vi har hämtat han så går vi te busshållsplatsen för då kommer Frida, Ida och Madde me bussen, för då har dom slutat skolan.
Så efter dom har slutat ska vi gå till affären och köpa godis, dricka och massa annat mums!
För vi tänkte köpa de idag eftersom Ante kommer idag, och sen imorron ska vi ha mysmys framför tv:en, film och mumsa i oss läsk, godis och chips, sen får ja väl gå ut och springa minst 1 mil, för att få bort allt godis kalorier.
Men ja måste faktiskt hålla me om att godis är as muma! Ja är själv en liten godisråta(A)
Hehe, så de ska ja hitta på i helgen, Madde tänkte ha en fest, men de vart int så, då kom vi på att vi kunde ha myskväll hemma hos mig på lördag, de kan ju också va kul liksom!
Jag gruvar mej inför nästa torsdag, ska te SOS då me Madde, kan tyvär int säga va de handlar om, men hoppas de går bra allfall!



Slutar me t.ex.: Int :O:
Jaja, nu ska jag ner och äte lite frukost! Just ja! Innan jag går så tänkte jag fråga en grej: Har ni märkt att jag inte skriver: Int längre? Och inte: O längre? Men ni fattar nog. Ni kan ju kolla på dom andra inläggen och så hur ja har stavat och sen kollar ni på denna och dom andra som jag kommer lägga ut så småningom.
Jag tänkte sluta me t.ex.: Int, O.
Om ni vill veta varför så e de därför att de blir snyggare om man skriver t.ex.: Inte, istället för int o så i texter.
Men jag kommer ändå säga int m.m när ja pratar me folk men inte i texter, så ni vet.



Här är en bild på mig när jag gick i 4-5:an, Hon som e inringad det är jag.
Och texten som står på den vänstra sidan det är sminktips, t.ex att man inte ska
använda det i för tidig ålder och så.
Men jag lägger in ett nytt inläg när jag är klar med denna.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?