Beyonce och Taylor Swift, dom bästa låtarna med dom.

2010-01-27, 15:15:51 / Kategori: Allmänt




















Beyonce och Taylor Swift är absolut mina favorit artister!

Dom har så himla braa sångröster!

Allt är bra med doms röster, om jag fick välja vems sångröst jag skulle vilja ha så är det Beyonce och Taylor Swift absolut!
Doms sångröster är speciella på nåt sätt, jag vet inte varför det är bara så, dom har så himla fins röster, men dessa låtar med dom det är mina favoritlåtar med dessa artister.
Båda låtarna går sakta men det gör absolut ingenting för dom är så bra ändå. Varje gång jag hör dessa låtar så blir jag tårögd, jag vet inte vad det är men det bara blir så.
Här kommer lite fakta om Beyonce och Taylor Swift:
Beyonce FATKA:

Beyonce Giselle Knowle, började som huvudsångerska i Destiny's Child. Nu har hon egen solokarriär - och ett eget klädmärke tillsammans med sin mamma.
Född: Beyonce är född den 4 september, 1981 i Houston Texas i Usa.

Känd för att: Hon är framförallt en amerikansk sångerska men även skådespelerska, låtskrivare, musikproducent, stylist, dansare och modell. Beyonces genombrott kom när hon var frontperson i gruppen Destiny's Child och sen dess har hennes karriär bara gått uppåt. Några av hennes största hits är: Crazy in love, Irreplaceble, Baby boy, Beautiful liar och Listen.

Visste du att: Beyonce har gjort en klädkollektion som heter" House of Dereon" tillsammans med sin mamma. Hon har en stjärna på Hollywoods Walk of fame tillsammans med medlemmarna i hennes förra grupp, Destiny's Child.


Taylor Swift
FAKTA:

Taylor Alison Swift började sin musikaliska karriär som
tidig tonåring. Hon fick ett skivkontrakt med independentbolaget Big Machine Records 2006, och gjorde sin debut på Billboard countrylistan med debutsingeln
"Tim McGraw". Låten hamnade som bäst på plats #6, och var den första av fem singlar från hennes debutalbum Taylor Swift.
Född: 13 december 1989, Wyomissing, Pennsylvania, USA
20 år gammal

Käns för att: Taylor Swift är en grammynominerad
countrysångerska som började sin karriär i tidig tonår.
Hon släppte sin första singel 2006, den hette "Tim McGraw"
och kom upp på Billboard-listan..








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?