Skor is NICE

2010-01-26, 18:58:16 / Kategori: Allmänt



Detta är absolut mina favoritskor!
Jag knäppte kortet förut när jag hade precis kommit hem så bilden är inte så bra för det va jätte mycke snö ute då och då vart skona smutsiga-.-
Men hade inte så himla mycke tid att stå och knäppa kort för jag skulle till Frida då, och då bara skynda jag mej och knäppa kort, men dom ser mycke snyggare ut i verkligheten.
Jätte många har kommit fram till mej och fråga vart jag har köpt mina skor, även min familj och mina vänner har frågat.
För er som vill veta är det storlek 37 och dom kostar 1000 kroner.
Dom håller verkligen bra tycker jag!
Det är 5-6 cm klack på dom så ja blir runt 170-172 cm lång, i vanligafall är jag ju 165-167 cm lång, så då passar det bra att ha dessa klackskor för ja blir inte för lång när jag har dom, och jag blir inte längre än Ante när jag går brevid han och det är bra, Ante är min kille för er som inte visste det.

Så ni som vill sattsa på lite dyrare skor ska köpa sånna som jag har, en av dom sakerna som är så himla bra med dom är att man kan använda dom hela håret, alla årstider kanman använda skorna, men om man går för längde med dom kan man få ont i fötterna eftersom det är klack på dom, men en jätte kall vinter dag som det är typ -20 eller mer så ska man inte använde skorna om man inte har socker för dom blir jätte kalla, men det får plats med socker, dom är verkligen skön att ha på sej, jag ängra inte ett dugg att jag köpte dom.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?