Fakta om min blogg,+ lite tips om bloggar,t-ex:va som kan va bra och mindre bra med bloggar.

2010-01-25, 21:10:17 / Kategori: Allmänt



Fakta om min blogg:


Om ni undrar varför jag inte lägger upp bilder från min mobil så är det för att jag har reklamera väldigt nu på den senaste tiden. Om ni har några funderingar så är det bara att fråga mej, ja kommer svara
så gott de går! Jag ska va duktigare att skriva om vad jag har gjort under dagarna, men jag kände för lite "förändring" på bloggen, annars kanske den inte skulle va lika kul om jag liksom bara la ut "samma/lika" saker hela tiden och varje dag.
Jag lägger ut bilder och skriver på min blogg varje dag, de blir ofta att jag skriver flera gången varja dag, men ibland på helgerna så blire de oftast att jag inte lägger ut nåra inlägg, för på helgerna är jag oftast me min kille eftersom vi inte kan träffas när som helst, och det är synd!



Lite tips om bloggar:


Min blogg handlar mycke om mitt liv, om vad jag gör under dagarna och sånt.
Och även lägger jag ut massa braa tips på smink, hårtips, mode och massa annat kul!
De är så kul att skriva blogg när man får höra från andra att den är kul att läsa och sånt.
Men även finns det ju också dåliga saker med en blogg, t.ex: Att vissa lägger ut naken bilder på sina bloggar och det kan ju komma ut över hela internet och sånt, och man skriver ju om sitt liv och vissa saker kanske man inte vill ta upp. Menmen, dom som har bloggar gör som dom vill, jag har inte anklagat nån för nåt men jag bara säger det att man kanske borde va lite mer försiktig på va man skriver om och lägger ut för bilder, men det är ens eget val.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?