GODMORNING! CANDY TIME;)

2010-01-23, 11:02:36 / Kategori: Allmänt




Nu är jag vaken.
Jag vakna kanske 09:00 eller nå, jag kommer riktigt inte ihåg, menmen, så kan det vara.
Vakna upp brevid min älskling(:
Sen hörde jag att Madde satt och snacka med nån, men fatta inte vem det va så vart as rädd, kanske lite konstigt att bli rädd för det, menmen.
Idag tänkte vi nog gå ut och va med Frida och Ida, vi får se hur vi gör, annars ska vi nog bara va hemma hos mig eller hos Madde och kanske kika på nån film eller nåt.
Jaja, vi märker helt enkelt hur vi gör.
Ikväll så hämta jag och mamma Ante från stationen, min lillesyrra ville så gärna följa med så hon fick det.
Sen när Ante kom stog vi och snacka ett tag, sen gick vi ut me lillesyrran te bilen sen åkte mamma och dom andra hem, och då gick jag och Ante till busshållsplatsen och vänta på Madde och Frida, sen kom dom typ efter ett år, kändes de som:S
Efter dom hade kommit så gick vi te affären för vi skulle köpa godis, men vi skulle int köpa där så vi gick ner till stan istället, då stog vi och snacka me Idas farfar ett tag, sen kom bussen, typ fullt i bussen så satt mig ner men ändra mig så jag ställde mig istället, för det satt en äckel där-.-
Jaja, sen hoppa vi av då skulle Madde hjälpa mig ner från en snöbacke då när jag kom ner så ramla Madde i snön, sen när hon kom upp igen så butta jag ner hon och då börja jag och Frida as garva.
Då sprang jag och Frida hem till Madde, där så duscha Madde och Frida satt vid datan, och jag och Ante låg i sängen och prata och myste(:
Sen efter Madde va klar med att duscha så gick vi till ica och handla, sen gick vi till mig då handla vi godis och cola, sen efter de gick vi till mig då kika vi på film och bara chilla, sen gick vi ut ett tag och då butta vi i varann i snön(A)
Sen efter de så gick Frida och Ida hem till Frida och då gick jag och duscha sen när jag va klar så gick jag in till Madde och Ante som satt och kolla på film och sen börja dom att retas md varann ochslog varann typ, haha.
Jag fatta inge jag bara stor där, haha.
Sen klädde jag på mig och så, sen gick vi in och kika på tv, då fick jag massage av Madde, skönt vare(:!
Tack Madde(:
Sen så somna Madde då låg jag och Ante och kika på tv, sen somna jag då gick vi in och la oss i sängen och då somna jag och sen efter en stund så somna Ante med.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?