Dagens middag. + Jag har hittat min USB-kabel, eller de va faktiskt mamma som hitta den.

2010-01-27, 23:02:48 / Kategori: Allmänt

l



Detta var dagens middag:

Koktpotatis, fisk, färsksallad och dillsås.
Har tyvär ingen bild på salladen eller på dillsåsen men den vart verkligen god.
Medans mamma åkte och hämta min storebror Oscar så vakna jag ordning maten och duka, för jag var as hungrig så jag duka så det skulle gå snabbare att äta när dom kom hem.
När dom kom hem så "slängde" jag mej över bordet och åt, gott vare.
Men jag tror att jag åt för mycke, vart jätte mätt, kändes som om jag skulle kräkas.

Nu kanske ni ser att jag har hittat min USB-kabel? Eller det va faktiskt mamma som hitta den.
Så nu kommer jag lägga upp nåra bilder sen i veckan.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?