Coca Cola cherry AND Coca Cola vanilla IS JAMI, Cherry= Dr Pepper:S

2010-01-24, 20:17:45 / Kategori: Allmänt
Sorry för en dålig uppdatering, men jag har varit med Ante, Frida, Ida och Madde hela helgen, så jag har inte kunnat skriva nåt:(
Men nu kan jag skriva allafall!
Igår va vi på Ica då såg vi Coca Cola Cherry och Coca Cola Vanilla.
Vi köpte Coca Cola Cherry, imorron ska jag köpa den andra med vaniljsmak också tror jag.
Men den med cherry smak, den smaka Dr Pepper, fast de va lite mer körsbärssmak i coca cola cherry.
Jaja, jag tycker att ni ska smaka dom!
Alla tycker ju inte lika, men man kan ju testa om man vill.




COCA COLA CHERRY VS DR PEPPER





Vilken är godast? Coca Cola Cherry ELLER Coca Cola Orginal?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?