Andra Avenyn VS Glee. Frågestund: Vilket program tycker ni bäst om?

2010-01-27, 22:39:41 / Kategori: Allmänt

Andra Avenyn VS Glee



Hejsvejs.

Tror att det är första gången jag har skrivit hejssvejs i ett inlägg, jaja.
Snart är det läggdags för mej, så jag ska orka upp imorgon, har ju skolan som otur är.
Men jag måste ju gå i skola eftersom om jag vill ha en bra utbildning.
Innan jag gick upp till datan så kika jag på först Glee, spännande var det!
LIte svårt att förklara men kolla in på youtube, eller kolla på tv400 kl: 20:00 på torsdagar.
Sen efter det så kika jag på Andra Avenyn, shit va spännande det var!
Jag kunde inte sluta titta på det, andra avenyn är ett av mina favorit program.
Jag tror att det är det andra avsnittet denna säsong, så jag ska försöka att inte missa det.
Dom har bytt tid för er som inte vissa det, istället för tisdagar är det på torsdagar kl: 21:00, så ni vet.
Sen gick jag upp och nu sitter jag här och filurar på vart jag ska köpa en ny USB-kabel, om jag inte hittar den andra.
Men jag hoppas verkligen att jag hittar USB-kabeln!

Vilket program tycker ni är bäst? Andra Avenyn ELLER Glee?







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?