FILMTAJM + Massa prov-.-

2010-02-18, 19:07:11 / Kategori: Allmänt

Hejsan allihopa!

Jag har ju inte blogga förns typ 1-2 dagar sen men det har vart så mycke med prov, så har inte har tid att blogga tyvär, men nu är jag tillbaka med att blogga.
Nu har jag precis skrivit ner alla provsvar på datan, snart ska jag skriva ut svaren på ett papper, så jag kan öva.
Men provet är inte förns vecka 9, och det är vecka 7 idag, tror jag.
Men jag gjorde det idag så slipper jag göra det nån annan dag, så jag liksom slipper tänka att jag måste göra provsvaren och det.
Men nu är det klart allafall! Och det är bra!
Och musik-provet är uppskjutit till vecka 11, det skulle egentligen vara vecka 9, tror jag.
Så nu har jag mer tid att öva liksom. Det är 3 fråger ungefär tror jag men det är jävligt långa svar!
Också nästa vecka har vi fysikprov, jag gjorde klart provsvaren igår på fysiken så nu är det klart.
Det gick väl bra.
Jaja, nog snackat om prov, ja hatar prov så vill inte snacka om det, haha.
I allafall så var man till skolan idag då, det vart gh-tävling i skolan idag då, man skulle va minst 3 personer. En som sjöng, en som spela gitarr och en som spela trummer.
SHIT va länge sen jag spela gh, det måste jag ta och göra nåndag.
Liksom bara sitta hemma och ha en speldag med nån kompis eller min kille Ante, kulkul!
Men tyvär så har jag inte gh.

FILMTAJM:


Ikväll tänkte jag kika på en film som handlar om att typ en kvinna som är 40 år eller plus+ 40 är ute och festar, och då träffar hon typ en kille som är 26, tror jag. Jag såg det på reklamen som gick på tv:en.
Men hoppas den är bra allafall!
Den börja kl: 21:00, på kanal: 3:an, 4:an eller 5:an, tror jag. Jag är inte helt säker på vilken kanal den filmen gick på, men det är "bara" att bläddra och kolla som vill se den.
Jag tror allafall att det är jätte bra, den såg bra ut på reklamen, men vi får se om den är bra.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?