Jätte kul dag idag förutom att Ante åkte hem idag:(

2010-02-14, 19:49:02 / Kategori: Allmänt

Idag är det ju alla hjärtans dag, då var vakna jag och Ante ganska tidigt, jag va pigg på morronen idag och det trodde inte jag att jag skulle vara, men allafall, då gick jag och fixa ordning mej lite gran, typ fixa håret och sminka mej lite och sånt.
Sen klev Ante upp han va as trött, hehe.
Sen så klädde vi på oss och gick ner och åt frukost, jag åt fil och Ante åt mackor och typ saft, eller var det va.
Jaja, sen efter det så fråga mamma om vi ville följa med och grilla då sa jag vet inte.
Men Ante övertala mej så vi packa ner en engångsgrill och choklad och kakor och massa annat.
Sen åkte vi på affären för att vi skulle köpa min mat, eftersom jag inte äter korv, jag tycker inte om det men det är mysigt och sitta och grilla korv.
Så på Ica så köpta mamma bebismat åt mej, tro det eller ej, men det gjorde jag allafall, men smaken: Päron, persika och annanas, tror jag det var.
Jätte gott allafall, eftersom jag har fått så himla liten magsäck nu så orkar jag inte ens halv bebismatburken så ska äta resten ikväll om jag blir hungrig eller nåt.
För jag tänker inte börja med nå bantningspiller skit, så jag äter bebismat och det är mycke bättre.
Men det är ju olika från olika.

T.ex. Den dära Dessie, har ju köpt bantningspiller, men herregud snacka om att ha dåligt självförtroende.
Jaja, jag äter ju bebismat istället för riktigt mat och det är ju kanske inte så bra det heller, men det är ju liksom våra egna val.

Det som var det dåligaste med denna dag var att min älskling Ante har åkt hem:(
Jag som ville vara med han mera.
Nu är det bara vänta till vi kan vara igen.
Jag kommer inte orkar vänta, vill vara med han nu.

Min planering ikväll blir nog att kika på: En annan del av köping, i ett avsnitt som jag såg förut så sa en som heter Tobbe som är med där så här: Nej, jag har inte ont i munnen jag har ont i käften, fan va kul det lät.
Han är fan så jävla kul att sitta och kolla på tv:en och lyssna på han på tv:en, hahaxD



DAGENS BILDER:


Detta var dagens måltid för mej. bebismat.


Lillebrorsan sitter i bilen as trött, innan vi åkte så sprang han i snön och lekte.


Lillebrorsan när han stog och lekte med pinnar innan vi skulle grilla.


Innan vi tände på elden så försökte jag lista ut hur man skulle göra, fatta inte nåt, men som tur var så hjälpte mamma, Ante och lillebrorsan mej(A)


Elden vart bra!


Älsklingen Ante på bild:)


Jag åt bebismat istället för att äta korv, men smaka lite korv sen track jag varmchoklad.

Bitterfittan

vad gör du denna tisdag? (:



2010-02-16, 15:02:22 URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Vinglaset

=)



2010-02-16, 15:59:40 URL: http://vinglasets.blogg.se/

Vinglaset

=)



2010-02-16, 15:59:41 URL: http://vinglasets.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?