USCH! Hur kan man ha så?:S

2010-02-25, 22:50:56 / Kategori: Allmänt
En sak jag inte fattar är att vad är det som är så himla "snyggt" med att ha toffs, och sen hänger det hår runt hela j*vla ansiktet och huvet? Asså helt seriöst, jag säger inga namn men sen som jag vet har så, och det är ju så j*vla fult! Jag har frågat runt om dom tycker att det är snyggt att ha så men dom sa såhär: Nej fyfan! Det ser ju ut som om man har satt upp ett fågelbo i håret. Och jag håller med till 100%, Det är ju liksom okej om man har det t.ex hemma eller nå. Men ute? Herregud, jag skulle skämmas ihjäl! Asså det är inte snyggt heller, det är ju skit fult, det hänger ju liksom bara hår i ansiktet och på huvet. Tycker ni att det är snyggt om man har håret sådär?

Titta på bilden, och denna bild, då överdriver jag inte, vissa har så:S
FRAM:
BAK:
Ida fick vara min "modell" när jag skulle visa hur dom hade, jag tog bort ansikte på den där uppe, för Ida ville inte visa ansiktet.

ida

va mena hon där uppe?



2010-02-28, 19:42:00

Anonym

men läs om och förstå, så kanske du fattar vad jag menar :O



2010-04-07, 16:44:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?