Tjejbloggaren ..... borde veta bättre!

2010-02-21, 16:39:36 / Kategori: Allmänt
Alla vet nog att jag är medlem på väldigt många sidor!
Här är alla sidor/bloggar som jag är medlem i:



* Blogg.se
* Bloggspot.com
* 123minsida.se
* Bloggasnyggt.se
* Bloggtopppen.se
* Bubbleroom.se
* Blogglovin.se




Asså det är bara blogg sidor.
Det är nog fler men jag orkar inte sitta och räkna upp alla.
Men bara för att jag visar vad jag är inne på så ska ni fan pilla bli att bli medlem på dom, bara för att ni såg dom!
Det räcker med att en viss person ........ har "snott" en sida av mej.
Jag vet att det är allas sidor, men jag tycker inte om att bara för att jag är medlem på så många sidor så behöver inte en viss person också bli det!
Det står på hennes blogg att hon är med på den sidan, och hon skulle inte veta vad det va för sida om inte jag visa hon att jag var medlem på det.
Jaja, jag orkar inte sitta och diskutera det men jag tycker inte att det är så himla moget att hålla på som hon.
Jag tänker inte säga nåra namn.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?