Petter, Ison & Fille och Mogge - För Alla Dom

2010-02-28, 19:34:20 / Kategori: Allmänt
Jag hörde en låt när jag var med Ante på MTV, och den fasta direkt i "hjärnan". Jag vill höra den om och om igen, refrengen är bäst tycker jag, jag bli på bra humör när jag hör den, den är inte deppig, utan den är liksom lite fartig/rap/hiphop, men jag tycker att ni ska lyssna på den iallafall och kommentera vad ni tycker! Jag lägger även upp texten så ni vet. Men hoppas ni gillar låten allafall, men alla har ju inte samma musiksmak, menmen, så är det.

Petter, Ison & Fille och Mogge - För Alla Dom

Tillsammans har Petter, Ison & Fille och Mogge tagit fram den gemensamma singeln För Alla Dom. Låten är producerad av Saska och baserad på en samling från Mauro Scoccos klassiker Till Dom Ensamma. Nedanför kan ni se videon och låten finns att ladda ner påiTunes.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?