På idrotten idag.

2010-02-22, 17:44:55 / Kategori: Allmänt
På idrotten idag så körde dom brönboll så sa våran lärare: om ni svär får ni minus poäng. Och efter det så satt jag och Frida diskutera, hur fan jag skulle klara av de, och då börja Frida att garva eftersom jag svärde. Och då sa jag f*tta, fan också jag svärde det är ju skit svårt att låta bli att svära, då börja jag och Frida att as garva, haha.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asså, det kanske låter sjukt, men det är faktiskt svårt att låta bli att svära. Jag har faktiskt svårt att låta bli att svära. Och många säger: men det är ju bara att inte svära. Men det är faktiskt inte så svårt som man tror. Det är ungefär som att sluta röka, typ. Fast att sluta röka är nog mycke svårare, men ändå. Svordomarna kommer liksom automatiskt. Menmen, jag kan inte göra nåt åt det, det är så liksom. Och jag har absolut inge problem med det. Men jag undviker att svära när det är t.ex. "småbarn" i närheten, t.ex. småsyskonen. Men ibland går det inte, menmen.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?