Ny DESIGN på min blogg!

2010-02-03, 23:20:30 / Kategori: Allmänt

Ny design till bloggen, som ni ser!

Jag har nu bytt design på min blogg!
Jag kände att jag ville förnya min blogg, så jag bytte design.
Jag vart faktiskt väldigt nöjd!
Denna design finns int med eller nå, jag har gjort den helt själv faktiskt, lite stolt om jag ska ersänna(A)
För jag brukar inte vara så bra på att fix design man jag lärde mej!
Och det var jag glad över.
Tyvär säger jag inte hur jag har gjort den för vill inte att andra bloggare eller nå ska sno den och ha den på sin egna blogg.
Så ni vet.
Men om ni har nå frågor om min blogg eller om min design eller om nåt annat om bloggen så är de bara att maila mej:
[email protected]
Det är bara att skriva om ni undrar över nåt!


Vad tycker ni om min nya design?



Nu vart jag sugen på att baka hemgjorda färska muffins!
Chokladmuffins, blåbärsmuffins, äppelmuffins och massa andra sorters muffins!
Bilden va så himla gullig!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?