Nu är jag hemma, plus+ bild på mej och lillebrorsan.

2010-02-28, 15:41:47 / Kategori: Allmänt
Hejsan, nu har man kommit hem. Har varit och handla med lillebror och lillesyster och mamma. Jag köpte 2 läsk, en cola light och en sockerdricka, 2 liter i varja, så dom kommer nog räcka ett tag;) shit, vad helgen har gått fort asså! Jag vill ha längre helg. Slippa skolan, plugga. Men nästa vecka så är det sportlov! ÄNTLIGEN! Vecka 10 alltså har vi sportlov.
VAD GÖR DU JUST NU?
Jag sitter vid datan, jätte trött och helt slö, och sitter och dricker dricka, mums!
VAD SKA DU GÖRA IDAG?
Jag ska faktiskt bara ta det lungt, sova, chilla, kika på tv, det är väl dagens planer, jag har ingen lust att gå ut, för är så himla trött! Eller så ska jag kika på nån film, men då kommer jag nog bara somna, eftersom jag är så himla trött.
VÄDER?
Jadu, det är absolut inte kallt. Visst, det är inte skit varmt, men det är typ kallt, men det är kallt men kalltskönt. Det gick inte så bra att förklara men ni kanske förstår ändå?
Jag har ena fönstret öppet så nu är det skönt, men ska nog stänga snart för det börjar bli kallt.
Denna bild lägger jag ut idag, en bild på mej och min lillebror påväg in i affären:
Bilden vart inte så bra på mej, menmen.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?