MIn nya ROSA skjorta + dagens fråga.

2010-02-21, 17:24:57 / Kategori: Allmänt
Min nya rosa skjorta!

Pris: 300-400 kr.
Affär: Ellos.
Storlek: Det finns nästan alla storlekar, men på min skjorta är det: smal.
Färg: Det finns ju nästan alla färger, men på just denna modell så finns det: ljusblå, rosa, vit, svart och orange, tror jag.

Den kosta 300-400, skjortor kostar en del, men den var absolut inte dyr!
För en sån himla snygg skjorta så är det verkligen värt 300-400 kr.
Den kom för ungefär 4-5 dagar sen, men jag hade glömt bort att lägga ut den på bloggen, tyvär.
Men nu är den på bloggen.
Jag är väldigt nöjd med skjortan!

Vad tycker ni om skjortor? Vilken färg är den snyggaste färgen på skjortor?

Själv så tycker jag att alla färger är snyggt på skjortor typ, det är ju från person till person vad man tycker.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?