Jag, HELT osminkad!

2010-02-21, 17:45:10 / Kategori: Allmänt

 

Här är en bild på mej när jag är helt osminkad.
Många har ju velat sett bild på mej när jag är helt osminkad.
Men jag har inte velat visa mej helt osminkad, för jag tycker att jag ser så himla trött ut.
Jag får ofta höra att jag har fin hy, och det beror på att jag inte äter choklad. Det kanske är svårt att tro, men det är faktiskt sant. Jag är väldigt nöjd men min hy. Asså inte för att skryta eller nåt. Men det skulle ju inte vara så himla kul om jag satt och sa: fan vad ful jag är, jag är så himla ful, det finns inget fint på mej och blablabla.
Visst jag är inte perfekt, men jag är nöjd med min hud, jag är inte 100% med min kropp heller, jag vill ju göra lite fin "slipningar" här och där, men jag klagar inte. Jag accepterar min kropp som den är. Det är ju liksom min kropp, jag skulle ju inte må bättre av att t.ex stå och kolla mej i spegeln och hitta massa fel överallt och säga att jag är skit ful. Och bara för att jag inte står i spegeln och säger att jag är ful, betyder det inte att jag påstår att jag är skit snygg, jag tycker inte att jag är skitsnygg, men jag tycker inte heller att jag är världens fulaste.
Visst, det finns dagar som jag är jätte onöjd med mej, men det kan liksom inte stå i vägen för ens liv. Men man gör ju som man vill, om man vill stå framför eller bara titta på sina armar t.ex och säga: fan vad fet jag är, eller: fan vad ful jag är. Så får den ju göra det om dom vill, Visst jag har också stått i spegeln nångång och tyckt att jag var ful. Menmen, det är ju inte nåt man kan göra åt det. Vissa är nöjd med sitt ansikte och vissa är inte det, så är det bara.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?