Ungdomsmottagningen IDAG! (A)

2010-02-04, 21:09:58 / Kategori: Allmänt
Dagens bilder:












Gokväll bloggen!
Nu sitter jag vid datan, snart ska jag ner till köket och äta nåt.

Men tänkte blogga lite först.

Idag var det skola då!
Gick upp tidigt ungefär kl: 07:00 imorse, då gick jag och klädde på mej sen gick jag ner till köket och då tog jag fram fil och flingor, jag åt kalas puffar!
Jammi! Dom åt jag senast när jag kanske gick i 3:an, haha.
Dom är as goda, tycker jag.
Sen gick jag och hämta jackan och skorna sen tog jag på det och sen gick jag ut till busshållsplatsen och vänta på bussen.
Efter det så kom bussen efter ett tag så då gick jag in i bussen och satt mej med Madde, Frida och Lina.
Sen hoppa Ida på så Ida fick sitta i Maddes knä.
Sen när vi var framme i skolan så hade vi elevensval jag och Frida har syslöjd-.- SUCK!
Men Madde och Ida kom till syslöjden och satt med oss och prata och skratta, efter ett tag så gick vi ut typ hela tiden.

Jag håller på att sticka, och det går bara bra!
Efter det så gick vi på lite rast och sen var det dags på kemi, det kan vara kul om man t.ex. gör nåt kul experiment eller nåt sånt.
Idag var det väl helt okej, det kunde vart tråkigare och det lunde vart kulare, men man får göra det bästa av det.
Det kanske inte lät så bra, menmen.
Jaja, sen gick vi ner och åt, fyfan vad äckligt de var! Det var typ nå potatis grejs.
När jag tänker på vad det var för mat idag så ryser jag ocg mår illa, helt seriöst, BLÄ för maten i skolan!
Sen så kom Madde och Ida så dom satt med oss på maten sen gick vi upp till skåpen med Madde och Ida för dom skulle hämta saker till lektionen.
Sen gick jag och Frida till kemin igen, för vi hade en till lektion kemi, det låter as konstigt och det är as konsitgt tycker jag!
Menmen, då gick vi typ bara igenom allt vad vi hade gjort och blablabla.
När vi fick gå så satt vi och lyssna på musik, som Fridas kompis sjunger, den var helt okej.
Efter rasten var slut så då gick vi till musiken typ i slutet så "råka" nåra killar i klassen ha sönder datan i musiken.
Duktigt, säger jag bara, dom typ stoppa in en penna i datan, eh? och varför gör man så?
Sen så vare bara trök hela dagen, typ gick ut och bara va ute typ, och på spanskan så vart det kaos i klassen, haha.
Men det är det alltid ändå så.




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ville ha den hära bilden för den va så himla gullig och den passa till texten(A)







Sen följde Madde in till stan, då gick vi in till ungdomsmottagningen.
Där tog jag 20 stycken kondomer, hehe.
Och sen efter jag hade tagit massa kondomer så fråga Madde om man fick ta då fick man ta 3 stycken var:S
Men tur att jag tog MÅNGA fler innan Madde fråga, hehe.
Så efter Madde hade frågat så tig jag 3 extra till.
Så nu har man 30 stycken kondomer i jackan då, haha.
Det kanske inte var så bra att säga? Då kanske nån rånar min jacka på kondomer, hahaxD


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Frida fick va med på bilden idag då, min lilla gumma!



Sen efter de så gick vi in till Hemköp och köpte dricka, jag köpte en körsbärsdricka, den var jätte god!
Det smaka verkligen körsbär!
Sen så gick vi runt på stan och träffa Emelie, Elina, Madicken, Bella, så vi stog och snacka med dom lite efter de så gick jag och Madde upp till A-hallen, för jag skulle va med på lagfotot i innebandy.
Men jag hann inte va med för jag och Madde fick skynda oss till buddhållsplatsen för vi skulle åka hem med bussen.
Men jag var så jävla kissnödig så vi fick gå in på bibloteket för att gå på toa, och då fick jag betala 5 kroner för att gå på toa och pissa:S
Eh? Det var överdrivet tycker jag, man får inte ens gå på tos gratis längre på vissa ställen?
Sen åkte vi hem till Madde, när vi skulle gå ner för backen så ramla jag i snön, så låg och as garva, haha.
När jag ställde mej upp så då ramla jag på Madde så hon ramla fram i snön och jag hämna över hon, fan va vi garva!
Sen ramla vi igen i snön, haha, vi hade ju verkligen bra balans, (NOT) med ett stort N, haha.
Sen efter de så gick vi in till Madde då åt vi lite och sen satt vi oss vid datan, tyvär så kunde jag inte logga in på min blogg hemma hos Madde, det var nå fel på datan eller nåt, så jag skriver om idag nu istället, men det funkar ju det med.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?