Har vart och hämta min kläder från ellos, och dagens inköp:

2010-02-11, 16:34:29 / Kategori: Allmänt
Sitter nu vid datan efter en dag på stan med mamma och lillebror.


Dagens inköp:

* Choklad.
* Bebismat (till mej)
* Ramlösa.
* Kakor.
* Tuggummi.
* m.m
* Hämta kläder åt mej på ica från Ellos.

Nu är jag så himla glad, för har vart och hämta mina kläder åt mej som vi beställde på ellos, som vi var och hämta på Ica.
Åkte hem från skolan för hade ont i huve, så kom hem typ 14:00, och vi sluta egentligen 15:30.
Så nu har ja lov från idag/torsdag - tisdag.


Men nu ska jag spela lite spel med lillebror, för har inge annat att hitta på.
Men här får ni dagens låt:

En väldigt bra låt!
Jag har inte lyssnat på den på ett väldigt tag, men här är den:




...

så du åker hem från skolan och sen går på stan?? :O skolkare!!!!!!



2010-02-11, 17:19:55

Frida

Oj Oj , Kallar henne skolkare och du måste vara en jävligt stoooor fegis som inte vågar skriva vem du är .

Sluta bry dig om hennes liv ?Sköt ditt egna fitt liv.



2010-02-12, 13:44:34 URL: http://friiidabergman.blogg.se/

Frida

Oj Oj , Kallar henne skolkare och du måste vara en jävligt stoooor fegis som inte vågar skriva vem du är .

Sluta bry dig om hennes liv ?Sköt ditt egna fitt liv.



2010-02-12, 13:44:55 URL: http://friiidabergman.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?