Detta inlägg är till Madelene Rönnqvist:

2010-02-08, 19:37:59 / Kategori: Allmänt
Sorry för att jag inte har vart så himla social men det har vart mycke bråk mellan mej och Frida mot Madde, t.ex. att hon håller på att säga saker ena studen till nåra horungar.
Jag tänker inte ens säga namnen för då förstörs min blogg helt.



En sak jag inte fattar Madde är:

Varför kan du inte förstå att dom är falska?
Vad är det som är så jävla svårt med att förstå det?!
Du vet att dom har svikit dej minst tusen gånger, men ändå förlåter du och förlåter du!
Du vet själv och alla andra som känner dom vet att dom bara vill ha den stora delen av "kakan" sen skiter dom i alla andra. (Det jag menar med det är dom är bara ute efter massa som dom kan få en dej, sen skiter dom i dej)
Varför kan du inte förstå det?
Jag vill inte se dej sårad en gång till, men tyvär kommer du bli det Madde om du fortsätter att vara med dom!
Men det är ditt val, men sen om dom sårar dej så ska du inte komma och säga till mej och Frida att vi hade rätt, för vi vet hur dom är!
Tydligen känner du dom nog inte.
Men det är ditt val och jag ställer upp för dej men om du begär att jag ska förlåta dom så går jag inte med på det.
Jag och Frida sitter och diskuterar det varje dag nästan och vi fattar fortfarande inte att du är vän med dom.
Det kommer aldrig bli som förut Madde mellan din och min vänskap som förut, för jag kan inte se dej vän med dom.
Du kan inte förstå vad dom har gjort, du borde sluta drömma och vakna, det är verklighet nu!
Ingen dröm, det dom har gjort är oförlåtligt Madde!
Jag kommer finnas för dej Madde, men jag kommer inte lita på dej lika mycke som jag gjorde innan detta hände.
Det bara är så och det måste du förstå.
Men kom ihåg jag har inte sagt att jag säger upp våran vänskap, men om dom gör nå mer så är våran vänskap slut Madde, tyvär.



Denna låt är till dej Madelene Rönnqvist: Try Sleeping With A Broken Heart.
Den är så himla fin, texten kanske inte stämmer, men reftengel stämmer så himla bra!
Hoppas du förstår mej gumman!
Jag försöker vänja mej vid att du är vänner med dom men det gör mej så himla ledsen inombords när du t.ex. sa idag att du skulle va med en av dom.
Jag kanske inte säger att det sårar mej att du är med en av dom ibland men det sårar mej, hoppas du förstår det.
Älskar dej gumman!


Madde<3

Gumman både jag o Ida som e vän med dom.

Asså de du säger till mej förs inte vidare till dom de lovar jag! Asså du måste förstå att jag mår inte bra av att välja vilken sida jag ska stå på o jag kan inte bara säga upp vänskapen med någon utan någon riktig förklaring. O dom stunderna du o Frida håller på mot mej så vill jag ha nån att gå till när jag inte orkar med erat mobbing. Asså jag mår inte bra av att ni tar upp nått om mina x-killar o sånt. o när ni kränker mej med andra saker. Asså de e inge kul. men visst har jag ändå stått kvar vid eran sida fast att ni håller på som ni gör. Asså ni blir så kaxig när ni är tsm asså du fattar vag jag menar. Men jag gör ALLT för dej. O du kan ALLTID lita på mej. Asså bah för att jag e vän med dom såe e jag inte annorlunda jag e fortfarande den jag va när jag inte var vän med dom! Älskar dej gumman av hela mitt hjärta <333



2010-02-10, 19:06:57 URL: http://madderonnqvist.blogg.se/

Frida!:)

Ja ! :) Madde och ida måste lyssna på oss.

Älskar dig gummsan <3



2010-02-12, 02:15:39 URL: http://friiidabergman.blogg.se/

Anonym

Ja ! :) Madde och ida måste lyssna på oss.

Älskar dig gummsan <3



2010-02-12, 02:16:14

Anonym

löjligt!

Vi fattar inte ens vad ví gjort dig, tycker ni är så jävla omogna, ni visar verkligen vad ni går för!

Och ni är ingenting att gråta för!

Du känner inte oss, du vet verkligen inte hur vi är!

Lilla gumman, väx upp...



2010-02-12, 19:07:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?