Bilder som jag har knäppt ute med min mobil.

2010-02-22, 17:26:55 / Kategori: Allmänt

 

Här är lite bilder som jag har knäppt med min sony ericsson W595 rosa.
Det vart väldigt fina bilder tycker jag.
Jag vart väldigt nöjd med dom, jag har inte photoshopa, painta, printa, photo Dj, eller nåt.
Jag har knäppt med dom med mobilen, det kan vara svårt att tro ibland, men det gäller att ha solen rätt och det, så kan det blir underbara bilder! Jag tycker om att knäppa kort efter vägen, det kan liksom bli så himla br aatt man inte tror sina ögon, och dessa kort vart jag väldigt nöjd med. Jag har fler på datan som jag knäppt i höst, det är liksom ett grönt träd, och sen under trädet är det grönt, och resten runt trädet är snö/frost. Det är ett jätte fint kort! Vissa tror att jag har typ photoshopa kortet eller använt system kamera, men det har jag inte. Har bara knäppt det med min mobil. Jag har inte så himla mycke i megapixel, typ 3.5-4. Men det kan ju ändå bli jätte fina bilder, även om man inte har så himla bra kamera.


Här är bilderna:

 






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?