Badyfood is good!

2010-02-10, 18:14:59 / Kategori: Allmänt

 

Igår när jag och Madde var i stan så köpte jag bebismat, en burk med aprikos och äpple, och en burk med mango och päron.

Det var as gott!

Jag ska fan börja äta bebismat igen, och plus+ att man går ner i vikt av att äta det, men det är inte därför jag äter det.

Utan att istället för att skynda sej hem så kan man gå till affären och köpa bebismat, och det är gott.

Men den ända bebismaten jag äter är den med frukt i, för dom med t.ex. köttbullar och sånt i ser inge gott ut i dom dära burkarna.

Men jag kommer ju inte äta den istället för mat typ.

Men det kanske blir så ibland om jag är i stan och då blir jag hungrig då är det ju biligt att gå in till affären och köpa bebismat.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?