Alla hjärtas dag<3

2010-02-10, 18:43:05 / Kategori: Allmänt


 

 

 

På söndag är det alla hjärtans dag.

En underbar högtig på året, tycker jag.

Då alla kan bevisa hur mycke man älskar sina vänner eller sin pojkvän/flickvän.

Faktiskt så är alla hjärtans dag en av mina favorit högtider.

Men alla högtider är ju favortit i egentligen för mej, för liksom på födelsedagen så blir man äldre, på påsken går man ut och typ knackar på och säger: glad påsk, men jag gör inte det längre, men det finns ju särkert andra som gör.

Och sen jul då äter man julmiddag och firar med vänner/familj/släk/själv, de får man angöra själv hur man vill fira julen, själv firar jag med min familj och sen på kvällen så träffar jag nåra vänner om jag inte redan är hemma och sover.

O sen finns det ju nyår och massa andra högtider.

Alla högtider är ju speciell på sitt sätt liksom.

Nån kanske gillar jul bättre än påsk , och nån kanske gillar nyår bättre är julafton, det får man ju själv avgöra vad man tycker om bäst för högtider.

Man kan ju tycka om alla högtider lika mycke också, och det är ju inge fel med det.



Vad ska ni göra på alla hjärtans dag på söndag då?

Vara hemma? Vara med pojkvännen/flickvännen? Vara med familjen? Svara vad ni kommer göra på alla hjärtans dag i en kommentar.



Själv ska jag tillbringa alla hjärtans dag med min pojkvän.

Det blir nog att mysa, film och bara chilla typ.

Vi får väl se va vi hittar på.

 

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?