Varit och träffa;)

2010-08-09, 22:16:59 / Kategori: Allmänt

Har kommit hem nu...

Var och träffade Madde en sväng, sen så kom Robin och Jesper en sväng, så vi satt och prata och hade det väldigt roligt! Det var ett väldigt tag sen jag träffade Robin och Jesper, så det var verkligen roligt att träffa dom igen! Efter ett tag så åkte dom för dom skulle åka till en kompis som heter Micke, så när dom hade åkt så satt jag och Madde och prata och skratta och hade det skit skoj! Måste göras om!

När Robin och Jesper hade åkt, så satt sej Madde sej på sin pappas cykel, och då skulle hon sätta sej på pakethållaren, och då flög cykeln upp, haha! Vägde hon så mycket?;) Nejdå, Madde är min bby, ingen muckar med henne förutom jag;) Haha...

Herregud, vad vi började skratta! Jag ramla nästan för jag skratta så jävla mycket, haha!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?