Kan det bli värre? Herregud!

2010-08-09, 19:05:31 / Kategori: Allmänt


Ni vet Daft Punk? Videon när 2 tjejer dansar till den, videon är så himla frän så att man inte jag tro sina ögon, haha. Har sett den några gånger, men jag tröttnar aldrig på den. Men sen så kolla jag runt på olika videos, när andra personer hade försökt att göra samma som dom 2 tjejerna, det kanske är lite roligt det med, men kan folk inte komma på något eget? Tycker det är ganska pinsamt när folk gör sej och tror dom är super snygga, när dom står där och gör bort sej och skämmer ut sej för hela världen, och gör inte ens dansen lite bra...

Jag har ju också skämt ut mej, men inte på samma sätt liksom, men jag tycker att detta är värre... Jag fattar inte ens hur folk orkar lägga ner tid på att göra samma sak som andra personer, och sen misslyckas totalt... Jag lider med dom nästan, haha



Orginalet, I LIKE!!!




Och sen kolla på henne? Håller ni inte med mej?!


Fail

Härma Dessie mer lill tjejen? Haha, kom på egna idéer istället för att sno andras vavavavvavavaah



2010-08-09, 23:56:52

fanny

orka att du härmar dessie... hahahha



2010-08-11, 00:02:00



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?