Har ni några bra filmtips?

2010-08-10, 00:47:46 / Kategori: Allmänt


Ska nu ställa ifrån mej laptopen, och kolla på en film, men jag vet inte riktigt vilken film jag ska se, inte nån skräck allafall, för då kommer jag inte kunna somna, haha. För jag ser helst inte på någon skräck film när jag inte har någon som ser den med mej. Men jag ska nog komma på någon bra film jag kan kolla på, annars blir det att kolla om det finns något bra på tv:en, jag får se hur jag gör...

Har ni några filmtips?





Erik

Ja du kan alltid kolla in www.filmkritikerna.se =) där lär du hitta en hel drös med filmer.

Annars bara så där så skulle jag säga snabba cash var en helt ok film.



2010-08-11, 08:38:40 URL: http://www.filmkritikerna.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?