Trailer, på filmerna som jag och Robin såg:

2010-08-13, 19:40:56 / Kategori: Allmänt

Jag skulle ju lägga in trailer för er läsare, på dom filmerna som jag och Robin kolla på, när jag sov hos han igår till idag.

Så här kommer trailerna:


Percy Jackson

Denna film är kanske inte för alla åldrar, men om man har en vuxen vid sej så går det nog bra!:) Filmen handlar om en kille som heter Percy Jackson, han är en halvgud, hans far är en vatten gud, man Percy, får reda på det enare när han hamnar i trubbel och blir anklagad för att han har tagit åskviggen... Om ni har sett på Herkules, så känner ni nog igen gudarna, som är med i denna film, bl.a: Medusa, Hades, osv... Den är verkligen värd att se! Jag kunde inte sluta kolla på filmer nästan, för den var så himla spännande! Men har han tagit åskviggen eller inte?



Denna film är helt klart värd 5 av 5 stjärnor!

Alice I Underlandet 2

En väldigt bra famljefilm, för både stora och små... Min favorit i filmen, är katten som kan bli osynlig, haha;) Vet inte vad katten heter, vet ni vad den heter? Filmen är spännande och rolig! Jag och Robin såg ju inte klart på hela, eftersom vi var så himla trötta, men vi hinner ju se klart på den, när jag kommer till Robin:)



Så den får helt klart 4 av 5 stjärnor.


 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?