Ny design, LEOPARD, Sexigt värre

2010-08-09, 12:35:20 / Kategori: Allmänt

Ser ni min nya design? I LOVE IT !



Så sjukt snygg! Allt som jag vill ha, LEOPARD mönster! Allt med min nya design är klockrent Soo Fanny Style! Det finns inget dåligt med min nya design. Idag så gjorde jag klar det, och jag är absolut hel nöjd med den, jag tänkte fixa... INGENTING, haha. Eftersom den är så himla snygg!

Ser ni ränderna som går rakt över designen? Pricken över i!

Storbloggarnas Konkurens:

* Om man gemför min blogg med Dessies, Paows, Pissis, Fokis osv, så är ju min blogg helt klart snyggast!
* Doms är gammla, tråkiga och hur trista som helst, men min är ju helt underbar, och absolut sexig!;)


Vad tycker ni om min design? Jag vet ju att den är helt perfekt, men kanske lite kul att höra vad ni har för smak?



Madde

Asså chitt gmn du har f*n den finaste bloggen!

Snyggast tema o du e super på att blogga! <3333



2010-08-09, 14:43:38 URL: http://shitiamthegirl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?