Nu är jag tillbaka, hörde ni om...?

2010-08-09, 23:56:54 / Kategori: Allmänt


Godkväll!
Nu är jag hemme igen. Som jag skrev förut så var jag ute och träffade Robin och Jesper, stog och skratta, prata och hade det väldigt roligt! Robin och Jesper är verkligen roliga och toppen killar, man kan aldrig ha tråkigt med dom!!!

Så nu sitter jag vid min laptop i soffan och kollar på någon film som går på tv:en... Den är ju inte precis bra, haha. Men lyssnar bara vad som säger, jag kollar typ inget, men så kan det ju också vara. Jag fundera på om jag skulle gå och basta, men jag orka inte gå och basta nu för då slutar det väl med att jag "somnar i bastun", haha:O


Läste ni också om att det var 2 Ryska, eller något, som dog i en bastu... Det var 110 grader, han dog efter 6 minuter, den andra som var med, hans skin lossna... USCH! Hur dum får man vara att sätta sej i en bastu med 100 grader?!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?