Kom hem idag från Robin

2010-08-13, 18:00:53 / Kategori: Allmänt

Idag så kom jag ju hem från Robin, tråkigt att komma hem igen, för Robin har jag aldrig tråkigt med, så det har varit jätte roligt och mysigt att sova hemma hos han. Vi såg på Alice I Underlandet 2, och Percy Jackson. Dom filmerna är helt klart sjukt braa filmer!! Jag visar trailer på dom i nästa inlägg:) Dom är verkligen värd att se! Men hann inte se klart Alice I Underlandet, eftersom vi var så himla trötta, så vi gick och la oss, men vi kommer nog se klart på den filmen nästa gång jag kommer hem till Robin:)




När jag kom hem så åkte jag och mamma till stan för vi skulle köpa mat, godis, dricka och pizzor, jag fick välja smak(A) Jag tog Vegitariskt, såklart! Det är absolut godast tycker jag. Så nu ska jag ner strax och äta pizza, sen så drar det iväg till Madde, jag lägger in massa bilder när jag och Madde baka chokladbollar, det kan vara kul att kolla påXD Haha, för jag och Madde hade väldigt roligt när vi gjorde dom, haha!


Jag bloggar mera senare, när jag kommer hem till Madde, hejdå så länge.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?