Jag och mamma var och kolla på en Engelsk Springer Spaniel, och såhär tycker jag:

2010-08-04, 15:58:00 / Kategori: Allmänt

I förrgår så var ju jag och mamma och kolla på en Engelsk Springer Spaniel, och såhär tycker jag:



ANG... Engelsk Springer Spaniel:

Jag och mamma var ju och kolla på en Engelsk Springer Spaniel, och detta tycker jag var bra och dåligt:




Väldigt bra:

* Lätt att lära
* Snäll
* Gillar barn
* Smart
* Självsäker
* Pigg och glad
* Gillar att vara ute och träna olika hundtricks, osv...
* Bada, springa
* Göra olika utmaningar
* Stark
* Helt frisk
* Har "betyg" A, i höfter, det bästa man kan ha. (Hon är en utställnings hund)
* Underbar hund, gosig osv
* Vilje stark

M.M

Mindre Bra:


* Hon är väldigt envis, men ägaren sa att det är nästan borta

Det är det ändå mindre bra:)


När jag och mamma åkte och kolla på den, så lyste jag som en sol i ansikte, vart helt varm inombords, jag visste att det var det perfekta hunden för mej! Hon är så himla vacker, glad... Dom ska ringa nu till helgen, för dom ska på hundutställning, så då får jag veta hur det blir, hoppas på det bästa!(Y)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?