Jag är på topphumör!!!

2010-08-01, 23:59:55 / Kategori: Allmänt

Jag hade ju fått 4 stycken ********, låter spännande va? Ni kommer tycka att dom är så himla söta! Dom är så himla mysiga och snälla!

Här är det jag har fått idag av pappa:


Den bruna heter Gullan, resten har jag inte bestämt vad dom ska heta än, men det kommer.







4 STYCKEN KANINUNGAR!!! Så himla mysiga!!! Så sjukt söta och fina!

Dom är mindre än 1 månad, så man vet inte vad det är för kön. Pappa köpte dom åt mej i Bollnäs, eftersom min pappa är den bästa pappan som finns, så köpte han dom till mej. Så nu har jag 4 stycken så himla söta kaninungar. Har bestämt namn på en av dom, resten har jag inte kommit på något namn än... Men det kommer:) Vem är inte avundsjuk på mej nu liksom? Alla vill väl ha såna hära söta kaninungar? Men eftersom jag Söderhamns Strösta Bloggerska, så får jag vad jag vill:) Så himla glad över att pappa köpte kaninungarna till mej! Kaninungarna får plats i MIN HANDFALAT, dom är 11-12 cm, så dom är verkligen småa, den 26 Augusti, blir dom en månad.


Om ni inte ser, så är det:

*
1 ljusgrå.
* 2 stycken brun/svarta.
* 1 Ljusbrun.

Sött va?!* Det är blandras, mellan Fransk Vädur och Hermelin.

* Fransk Vädur, är den näst största kaninrasen i hela världen som finns. Dom blir upp till 30-45 cm lång. 
* Hermelin, är den minsta kaninrasen som finns. Dom blir upp till 19-24 cm








Kaninras:


malin

hur stor är din handfalat då?



2010-08-09, 00:32:54 URL: http://voteformalin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?