Hundvakt today, I LIKE!

2010-08-13, 19:16:12 / Kategori: Allmänt

Idag så är jag och Madde hundvakt åt Maddes faster. Det är två hundar, en Jack Russel, men nå bland ras och en gråhund/varghund. Dom är jätte söta! När Madde kom hem till mej, så stog hon med sej hundarna, så när vi gick hem till hon, så tog jag en hund, och Madde en hund... Så ikväll blir det att vara hundvakt, gå ut och gå med dom osv, men det är ju bara kul så det ska gå jätte bra! Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på sen, det blir väl att kolla på tv, och jag ska nog "trycka i mej" halstabletter, för vart så himla sugen på det, haha...

Jag lägger upp några bilder från idag när vi var och gick ut med hundarna:


Hunder verkar gilla mej(A) Haha;)


Denna söta hunden, gick jag med:)


Nero, heter hunden till vänster, och den högra hunden heter Acke



Så ser hundarne ut, söta va?!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?