Det var snällt, eller?

2010-08-09, 17:20:16 / Kategori: Allmänt




Jag såg nyss att jag hade fått en kommentar av olika personer:

-Asså shit gmn du har fan den finaste bloggen!
Snyggast tema o du e super på att blogga! <3333
-Herregud! Du är ju hel skön smak på designer och allt!
-Du är min förebild! Plus, sjukt snygg design!

->



*Jag kan ju säga att om man gemför mej med Kissie, så tycker alla, även hennes Gay vän Amir, tycker väl att jag är helt klart bättre är Kissie, men det har ju inte med saken att göra, men ändå.
* Jag vet ju att jag har en skit snygg blogg och är helt klart bäst på att blogga, men det är ju ändå kul att höra vad dom andra tycker ibland...

Jag tycker det är verkligen omtänksamt när man gör så, det är väldigt roligt att höra att man har gjort ett bra jobb och att man får höra att dom tycker det ser jätte bra ut, osv! Jag tycker det är väldigt snällt av er som mailar mej och berättar hur stolta hur dom är för att jag bloggar, och är en bra förebild, men jag vet inte om jag kan säga att jag är en bra förebild? Eftersom jag festar, osv... Men det gör väl alla så det är inge problem...<-


 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?