Anledningen till att jag inte har bloggat...

2010-08-08, 18:35:24 / Kategori: Allmänt

Allt gör mej förvirrad, som alla vet är jag en tjej som gör exakt vad jag vill när jag vill! Det gör jag än, men... Alltså, varför ska allt hände hela tiden?

Ibland önskar jag att alla låt mej vara, och sluta vara som svansar efter mej! Jag har också ett liv? Herregud, varför ska vissa bete sej som 3 åringar?! Jag är allafall inte 3 år, så ge upp! Nu är jag trött på att jag alltid ska stå i skuggan! Nu jävlar ska jag säga exakt vad jag tycker och tänker, sen så om det inte duger får den skylla sej själv, så sjukt trött på att ha killar HELA tiden efter sej, när man redan har sagt att man bara vill vara vän med den! Så sjukt drygt asså! Jag vet inte vad jag vill längre???

Så jag har inte orkat skriva någonting, men nu vet i allafall varför jag har varit så himla dålig på att uppdatera!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?