Vänskap

2010-04-21, 23:29:11 / Kategori: Allmänt

 

Äntligen är jag och Madde vänner igen, efter väldigt långa bråk och så, men nu ska vi ta ett steg i taget i våran vänskap, och lösa allt, det är väldigt bra tycker jag! Vi får se hur det blir, det kommer nog lösas, men vi äkte vänskap så innehåller det bråk och tjaffs, sägs det. Det stämmer nog. Vi får väl se hur det går, men det kommer nog gå bra! Imorgon så ska jag och Madde vara, vi har inte varit på typ 3-4 månader tror jag.

Morgon Dagens Planer: Åka till skolan, sen blir det att vara med Madde efter skolan, då ska vi åka till hennes farmor, för hon skulle äta där. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på, men det är väl sånt som märks:) Sen så kommer jag hem till 21:00, för då ska jag kika på: 92010:)



Söt bild va?

 



Madde

Håller med de e sjukt skönt att vara vänner igen :)<3



2010-04-22, 21:05:40 URL: http://madderonnqvis.blogg.se/

Anonym

Hur kan du bli kompis med henne igen? Allt hon har gjort mot dig? Hon har sårat dig så innerligt mycke! Du förtjänar nån mycke bättre vän av hon! Hon går bakom ryggen på dig, hon ljuger för dig. Hon skyller allt på dig, när det är hon som har gjort allt illa mot dig. Jag tycker att du borde dissa henne och bli vänn med mig istället, jag sårar inte folk, jag går inte bakom ryggen på folk. Hon förtjänar inte dig som vänn, du är värd allt bra, det finns ingenting dåligt med dig. Jag bryr mig iegentligen inte om du är vänn med henne, men man ser hur falsk hon är med allt. Jag kan inte fatta att ni är vänner igen! Du är mycke lyckligare utan henne! Jag tycker enormt mycket om din blogg, men du förtjänar nån bättre vän än hon! Hon är falsk med allting, det finns ingenting bra med henne. Jag menar Madelene. Jag hoppas att du inser det, och tar insivativ och säger upp er vänskap! Jag vill ditt bästa Fanny!



2010-04-24, 11:48:26

Madde

Asså fy fan va löjlig du e! Som att du sitter o håller på o skriver sånt där så e de väll fan du som inte e nån bra person! Asså man säger inte åt folk att lämna vänner asså fy fan vad idiotiskt!! Väx upp o Ge fan i att säga "Madelene!" Usch dra åt helvete fejk barn!!



2010-04-24, 15:19:22 URL: http://madderonnqvis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?