Sitter nu med pappa och hans tjej.

2010-04-07, 22:53:53 / Kategori: Allmänt

Nu kom pappas tjej hit, det ska bli kul att träffa hon. Jag har inte träfat hon tidigare. Men det ska bli kul! Pappa har tagit fram lite bröd, te, smör osv. Så vi ska sitta och prata och fika lite.

Mitt första intryck av hon: Snäll, men verkar på nåt sätt stel. Men känner hon ju inte så bra. Men jag lär nog känna henne.

Hon har särkert fått intrycket av mej: Hon sitter vid laptoppen och sitter i mysbyxer och en stor t-shirt, hehe, och helt osminkad, men jag är mej själv allafall:)


Jag helt osminkad.


Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)



2010-04-08, 09:31:02 URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Michael Barck

Det är en intressant blogg och det är en mycket fin bild på dig även om du är osminkad



2010-04-16, 17:53:34



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?