Gomorron gomorron, hör fåglarna sjunga glatt!

2010-04-04, 09:45:59 / Kategori: Allmänt

 

Godmorron gomorron, hör fåglarna sjunga glatt, gomorron gomorron i kör.

ETT MINNE:Dagens lilla låt, hehe. När jag gick i 5:an, då skulle vi sova över på skolan, vi gick i 5-6:an då, och då på morron va jag och hälften av klassen vaken till kl: 07:00 på morronen, när vi skulle väcka dom andra så skrek/sjöng vi denna sång som jag skrev typ nyss. och dom vart as rädda och sprang upp, haha. Fan va kul det var att se dom, dom såg skit rädda ut, hehe.


Jag vakna ungefär 08:45, av att jag hållde på att trilla ner från sängen, haha. Då tog jag på mej mysbyxer och en t-shirt, tar på mej kläderna som jag ska ha sen, för nu på morron vill jag bara ha nå "mysigt" att ta på mej. Sen gick jag ner och gjorde gjorde ordning mackor med smör och ost på, mums. Och till det så drack jag juice:) När jag var klar så gick jag in till tv:en med min frukost och satt och kika på tv med lillebrorsan och åt mackor och juice.

IDAG: Ska jag vara med Frida, Ante och Axel. Axel är Antes kusin, och Axel är Fridas kille. Frida kommer "runt" 11 till mej nu på morronen, sen när hon har kommit blir det att fixa ordning sej. Axel kommer runt 14:00. Jag har ingen aning vad vi ska hitta på, men det är väl sånt på märks. Kanske ska kika på nån film eller nå, va ute, vet faktiskt inte, menmen.




Haha, bubblan stämmer helt, hehe.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?