Härmed förklarar jag er Chuck och Larry!

2010-04-03, 12:43:14 / Kategori: Allmänt

 

Nu är man vaken, igår så gjorde jag och Ante inte så himla mycke, förutom att vi va barnvakt åt mamma till mina småsyskon. Det va faktiskt kul men ändå ganska jobbigt, för dom är 5 och 8 år, menmen. Mamma, storesyrran och mammas kompis Alf va i Gävle på IKEA. Dom shoppa loss:) Sen kom Frida hem till mej, sen efter en stund så fick jag, Ante, Frida och småsyskonen till ica, då handla vi massa godis(A) Det kosta 49 kr/kg, det va j*vligt billigt, tycker jag! Sen gick vi tillbaka då kasta vi lite snöbollar och skratta påväg hem, as kul, haha. Sen när vi var hemma så gick vi upp till tv:en, och då fick småsyskonen bestämma film, då vart det Bert, hehe. Jag kommer ihåg när man va liten och då kika jag jämt på dom filmerna, haha. Sen efter det så låg vi och prata. Sen kittla alla mej och Frida, haha. Fyfan va jag har kittlig, haha. Jag och Frida garva och skrek as mycke, men kul vare! Sen så gick vi ner, och då gjorde jag mat. Det vart pasta och korv, hehe. Det gick snabbt och enkelt!:) Men alla tyckte om det, och det var ju bra!:) Jag vart skit mätt, sen gjorde jag ordning i köket, diska, tog undan i diskmaskinen. Och Frida hjälpa mej att tuka, tackar Frida!:) Sen vart alla mätta och belåtna:) Sen så kom mamma hem. Då fick jag en ny skitsnygg matta och nå prydnadsgrej, jag vet inte vad det heter, menmen. Och sen fick vi chips, mums!

Nån dag innan mamma skulle åka till Gävla hade jag sagt: Nåndag i livet ska jag ha en FLUFFIG matta, och mamma köpte en till mej igår:) Fett j*vla najs, så jag är as glad!

Sen på kvällen så kika jag, Ante och lillesyrran på film, vi kika på:Härmed förklarar jag er Chuck och Larry, den filmen tröttnar jag aldrig på, haha. Så himla bra film liksom, HUMOR, romantik, action m.m. Om ni inte har sett den filmen så tycker jag att in absolut ska kika på den filmen:) Den är grym, med ett stort G! hehe.



IDAG: Blir det nog inte att göra nå mycke, mysa, vara barnvakt, för mamma ska in till stan och handla. Jaja, sen allafall ska jag ut med lillesyrran för jag skulle hoppa med hon så hn fråga igår och då sa jag ja, så idag blir det ut och hoppa och äta godis;P


Godis är så himla gott, hehe. Det är det nog många som tycker, alla olika sorter och smaker. Jag tycker verkligen inte om påskäggsgodisar, dom röda och dom vit,grön,lila, som är på bilden ovanför. Det är nog dom äckligaste godisarna jag har smakat. Men alla har inte samma smak.


 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?