Idag spendera jag dagen med Ida

2010-04-25, 21:49:59 / Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma efter en skit lyckad dag med underbara Ida!:) Vi har åkt moppe för det mest, men vi följde med min lillesyster till Ica för att banta flaskor, jag hjälpa Anna(min lillesyster) att panta och ta kvittorna som man får när man pantar och lämna in dom i kassen så man får pengar, för Anna är "bara" 5 så som når inte. Sen gav jag henne pengarna, sen gick vi hem igen. Då åt jag min frukost, välsigt sen frukost: Ungefär klockan: 16:00:O Hade inte hunnit ätit det före, men det gick lika bra att äta då:) Åt en macka och juice, sen drog jag och Ida till henne. Då spela jag lite GH och hon satt vid datan, sen gick vi ner till hennes mamma och kika på tv. När jag låg i soffan så kom Idas låtsas pappa för han skulle vattna blommorna, då när jag kika på tv så kom han och hällde vatten på mej, fan va jag skrek till:P Han börja as garva, och Ida sa till han: Vad gör du? Vad taskig du är. Jag börja as garva:P Sen så gjorde jag och ida ordning makaroner och korv. Vi vart skit mätta. Efter vi hade plockat undan det, så gick vi upp och satt vid datan. Sen drog vi iväg med moppen och åkte runt i Söderhamn, sen fick vi nästan soppatorsk, så fick åka med den sista bensinen till Ica, så tanka vi där. Sen efter vi hade tankat så drog vi vidare och åkte moppe. Efter typ 1 timme så åkte vi hem till Ida då åt glass:) MUMS, men stort M, hehe. Då satt vi framför tv:en och kika lite, efter typ en timme så åkte jag hem. Så nu sitter jag här.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?